לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
מס 0.00
שלם 0.00
קשרי כבלים לשימוש חוזר של CXBB 50 יח ', קשרי כבלים קטנים בגודל 6 אינץ', לסידור חוט כבלים מבולגן, עומס, קשרי מארגן כבלים וכו '.

קשרי כבלים לשימוש חוזר של CXBB 50 יח ', קשרי כבלים קטנים בגודל 6 אינץ', לסידור חוט כבלים מבולגן, עומס, קשרי מארגן כבלים וכו '.

ILS 5.99
 

זמין.
סחורה

יכול להשתמש בהם כדי לצבוע אורות קואורדינטות וזה מחזיק את הכבלים היטב. בנוסף תוכלו להכפיל אותם בקלות או לשלש אותם למשרות גדולות יותר. קשרי כבלים אלה מיוצרים מקבצים מצורפים של חומרי בדים, הם שניהם ניתנים לשימוש חוזר ועמידים. [חומר] : ניילון [מפרטים] : 12*150 מ"מ רצועות כבלים לשימוש חוזר נמצא בשימוש נרחב גם בחיינו או בעבודתנו, כגון אחסון כלי חיים, ניהול ציוד משרדי, נסיעות, כבלים ברשת וכן הלאה. אם יש לך שאלה כלשהי בעתיד, אנא אל תהסס קשר איתנו, אנו נפתור אותה עבורך תוך 24 שעות. תוכלו למצוא שימושים רבים אחרים כשתקבלו אותם בידיים! 1. אם יש לך שאלה כלשהי בעתיד, אנא אל תהסס קשר איתנו, אנו נפתור אותה עבורך תוך 24 שעות. קשרי כבל רצועות חוט קטנות הם הבחירה האידיאלית לשמור על כל סוגי החוטים צמודים ומסודרים. קשרי כבלים עמידים לשימוש חוזר. קשרים בכוכבים יכולים לשמור על חוטים מסודרים. עניבת הכבלים לשימוש חוזר היא עניבת כבלים של מארגן כבלים שניתן לצרוך ולשימוש בהם מחדש בחופשיות.קשרי כבלים אלה מיוצרים מקבצים מצורפים של חומרי בדים, הם שניהם ניתנים לשימוש חוזר ועמידים. קשרים אלה קלים להפליא על חוטים, והם מחזיקים בבטחה. הוא משמש בבתי ספר, ניהול ציוד משרדי, בתים וחוץ לארגון כבלי נתונים, כבלי חשמל, כבלי עכבר, כבלי רשת וחוטים אחרים. כל חבילה כוללת 50 קשרי כבל שניהם 6 אינץ ', בסך הכל חמישה צבעים. עניבת הכבלים לשימוש חוזר היא עניבת כבלים של מארגן כבלים שניתן לצרוך ולשימוש בהם מחדש בחופשיות. כל חבילה כוללת 50 קשרי כבל שניהם 6 אינץ ', בסך הכל חמישה צבעים.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים