לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
מס 0.00
שלם 0.00
קולטרמן 20 חלקים משובחים שחורים, ערכות סכום של כלי כסף, מראה מודרני ייחודי, בית ומטבח נירוסטה כלי אוכל/כלי שולחן/כלים ערכות ל -4, כלול

קולטרמן 20 חלקים משובחים שחורים, ערכות סכום של כלי כסף, מראה מודרני ייחודי, בית ומטבח נירוסטה כלי אוכל/כלי שולחן/כלים ערכות ל -4, כלול

ILS 68.99
 

זמין.
סחורה

זה יכול להפוך את החומר במעמד טרי.כולל עיצוב חסון כבד קלאסי למראה מודרני, סט כלי סעיף צבעוני ייחודי נראה יוקרתי ואלגנטי, ומתאים בקלות עם כלי האוכל שלך. קולטרמן מספק מראה שחור פנטסטי ואיכות בנייה מדהימה שלא ייאמן. אנו מחויבים לשפר את חווית האוכל שלך. בשנת 2015 אנו משלבים טכנולוגיית אלקטרוליזה של טיטניום עם מערכת בקרת טמפרטורה מתוחכמת ליצירת סדרה שחורה פנטסטית של סכו"ם בוואקום גבוה. קווי המתאר המעוקלים בעדינות בבסיס כל ידית יוצרים אסתטיקה מסבירת פנים תורמת לכל ארוחה לאורך כל היום ולכל אחד. קל לשטיפת יד ואז עם ספוג רך או סמרטוט. עיצוב מסוגנן של ערכת כלי הגשה זו ייקח את עיצוב המזנון או השולחן שלך לרמה חדשה לגמרי בארוחות היומיות שלך, כמו גם לארוחות החתונה, לחג המולד והאירועים המיוחדים שלך!. נגב אותו לאחר השימוש. קווי המתאר המעוקלים בעדינות בבסיס כל ידית יוצרים אסתטיקה מסבירת פנים תורמת לכל ארוחה לאורך כל היום ולכל אחד. המראה החריף והייחודי שלה מוסיף ברק למסיבה שלך ומעניק לכולם מצב רוח שמח, להיות מסע בלתי נשכח יחד.COLOR : שטיפה שחורה : 1. הוכחת חלודה, נוגד חמצון, עמיד בחום, בדיוק מה שאתה מצפה מכלי הכסף שלך. מטרתנו : 100% לקוחות מרוצים. עם זאת, אם אינך מרוצה ממערך הסבך שלך בקולטרמן, אתה יכול להחזיר אותו ולקבל החזר כספי מלא. הערה ותחזוקה : שמור על יבש ונקי לאחר כל שימוש או ניקוי. רק הייצור האיכותי ביותר יכול לייצר איכות נירוסטה מעולה כל כך, מה שהפך את הציפוי השחור לחסור יותר. מערך ההגשה כולל ידיות שופיות להפליא לסגנון אלגנטי.

] על המוצר עד

Material:
high-class stainless steel
Process:
Mirror Finish, Edge Smooth.
Color:
Black
Washing:
1. Keep your products clean. It can make the material in fresh status. :
2. Use clean water to flush it. :
3. Wipe it after used .:
Note & Maintenance:
Keep dry and clean after each used or cleaning. :
They are dishwasher safe, we recommend you use neutral cleanser, please do not use strong alkaline or strong oxidizing chemicals wash them , such as baking soda, bleaching powder, sodium hypochlorite.:
Easy to hand-washing then with a soft sponge or a rag.After Sale:
Dear customer, for any reason, you can enjoys a 30-day money-back guarantee. Please contact us in time, we promise every customer with 100% fine after-sell service. :
We've been always trying our best to make it pleasant shopping experiences for everyone of you. :

קונים גם בוחרים